„Čtrnáct dní před útokem jsme se z Paříže vrátili, byli jsme ubytováni v Saint-Denis, což je opravdu nádherná část Paříže,“ uvedla. Podle ní se vždy v případě událostí, jako jsou útoky v Paříži, vždy odrážejí i na cestovním ruchu. „Připravujeme nabídku na rok 2016 a musíme vážit i to, co se ve světě a v destinacích, kam vozíme zákazníky, děje. Zda budeme jezdit do Paříže, nebo například do Říma, předvídat, co budou zákazníci chtít,“ poznamenala.

Podle jejích slov se ve chvíli, kdy dojde ve světě k tragédii, chodí zákazníci ptát, co jim cestovní kancelář doporučuje.

„Někteří zákazníci pak pobyty ruší, jiní vyčkávají a další pak na situaci nereagují. Je to opravdu zákazník od zákazníka. Každopádně, my reagujeme například i tím, že jsme rozšířili nabídku tuzemských pobytů, například v různých lázních a podobně. I o to je mezi zákazníky zájem,“ doplnila Lenka Martanová.