Naposledy komise dopravy řešila zjednosměrnění od mateřské školy ke kruhovému objezdu. S uzávěrou jednoho jízdního pruhu ale komise nesouhlasí. „Až příliš bychom jednosměrkou zatížili dopravu v dalších částech města,“ zhodnotil předseda komise a zastupitel města Zdeněk Kollar. Ujistil, že komise probírala možnosti ze všech možných úhlů pohledu a především samotné jízdy po městě. „Pokud bychom zakázali vjezd z kruhového objezdu v Jánské ulici, zatížili bychom už tak přetížené Malé náměstí. Pokud bychom zakázali vjezd od mateřské školy, všechna auta by zase musela projíždět ulicí Družstevní, což také není řešení,“ popsal možnosti, o kterých členové komise dopravy diskutovali s tím, že na přetřes přišla i možnost zrušení jednoho z chodníků v ulici tak, aby zůstaly zachovány jízdní pruhy i parkování.

Členové komise se dohodli, že pro plynulost dopravy by bylo nejlepší zakázat v části ulice Zahradní parkování úplně, a to osazením značek se zákazem zastavení. „Tedy na straně vozovky před střední pedagogickou a mateřskou školou. Tím dokážeme zachovat správnou šíři jízdních pruhů a doprava tam bude plynulá a bezpečná,“ řekl rozhodnutí komise dopravy Zdeněk Kollar. Před mateřskou školou ale zůstanou zachována dvě vyhrazená místa pro rodiče, které tam děti přivážejí. Zůstanou také dvě místa pro pohřební službu, která jsou součástí nedávno rekonstruovaného chodníku. 

Místostarosta Jan Klimeš (ČSSD) upřesnil, že o změnách parkování v Zahradní ulici zatím vedením města nerozhodlo. "Osobně se přikláním možnosti odstranit dvě až tři parkovací místa ve směru jízdy od kruhového objezdu v Jánské ulici, čímž by se úsek stal přehlednějším," řekl. Zrušit všechna parkovací místa v Zahradní ulici je podle něj nereálné. "Pokud bychom to udělali, museli bychom se zamyslet i nad dalšimi lokalitami ve městě a mohli byhom zrušit třeba třetinu parkovacích míst ve městě," uzavřel.