„Pro naše hosty máme připravenou celou řadu dobrodružství a věříme, že díky stojanům tyto možnosti žádní z našich hostů nepřehlédnou,“ řekl Tomáš Jiřička, vedoucí oddělení marketingu. Největší zájem je o brožury Programy pro veřejnost a Zelené autobusy. Dlouhodobě je zájem také o Zaparkuj a jdi, Okno do divočiny, Geocaching, Nouzová nocoviště a Za divokou přírodou Šumavy.
Některá infocentra, hotely a penziony, které sídlí v obcích Modrava, Kvilda, Stožec, Horská Kvilda, Prášily a Srní (obce ležící v NP Šumava), jsou od letošní sezóny vybaveny novými stojany na propagační materiály NP Šumava. Díky těmto stojanům s logem a informačním materiálům, které v nich nabízíme, se hosté dostanou o krok blíže dobrodružstvím, které mohou v NP Šumava zažít.
„Stojany se moc povedly, máme je umístěné na parapetu okna, jsou proto dobře viditelné zvenku i uvnitř. Turisté je chválí také, a díky nezaměnitelnému designu se ihned orientují“, uvedl majitel modravského Modrého penzionu Oldřich Musil.
Správa NP a CHKO Šumava v rámci zahájení projektu obnovy informační infrastruktury distribuovala do výše uvedených objektů přes 50 ks těchto dřevěných stojanů, které mají rozměry 52x63 cm. „Stojany jsou chuťovkou pro zlepšení propagace NP Šumava. Nový design jsme přivítali my i návštěvníci,“ dodala starostka obce Stožec Zdeňka Lelková.
„V trendu jednotného designu informační infrastruktury budeme pokračovat dál. Jsou to nejen nově vyrobené stojany, ale také měníme kompletně design informačních tabulí v NP Šumava“, řekl František Krejčí, ředitel Správy NP a CHKO Šumava