„Jsou to investice za bezmála padesát milionů korun," vyčíslil Martin Grožaj náklady. „Do toho není započítána běžná údržba, jako opravy výtluků po zimě či sečení," zdůraznil. Výtluky zatím silničáři jen mapují. Obalovna nefunguje, tak je možné opravovat studeným asfaltem. „Ač někteří namítají, že je to k ničemu, při správném použití vydrží," doplnil. 

Kolik a za kolik:1. Třešňový Újezdec – Vodice (III/12258), 1,6 km, cena cca 3,5 mil.
2. Chroboly (III/1431a), 515 m, cena cca 3 mil.
3. Křišťanovice (III/14137), 1,380 km, cena cca 3,5 mil.
4. Vrbice, Vacov (II/171), 355 m, 1,9 mil.
5. Javorník (III/17128), 0,5 km, cena cca 2 mil.
6. Vl. Březí – Ch. Lhota (III/1149), 4 km, 10,5 mil.
7. Stachy, Nový Dvůr (III/14514 a III/14516a),
6 km, 20 mil.

S většími akcemi začne SÚSka na konci dubna v nižších polohách okresu. Jako první přijde na řadu „trojka" směrem na Třešňový Újezdec a Vadkov. Souběžně začne oprava půl kilometru silnice z Chrobol na zastávku vlaku. „To je jedna z posledních silnic, která je z penetrace," zdůvodnil Martin Grožaj. Pak se práce přesunou na Křišťanovice. Kempaři u rybníka pojedou už v létě po nové silnici. Následovat budou průtahy Vrbicí a Vacovem.

Od Javorníku u Vacova zmizí ze silnice na hranici okresu povrch z kostek. „Kostky jsou pro současnou intenzitu provozu naprosto nevyhovující," podotkl. Nová bude cesta z Vlachova Březí na Chocholatou Lhotu a jako poslední přijdou na řadu úseky silnice Stachy – Michalov – Nový Dvůr. Právě tahle oprava bude nejdelší, bude trvat měsíc.