Areál elektrárny jsme viděli zvenčí, v informačním centru jsme shlédli zábavně výukový program, zahráli si hru na téma energie a prohlédli si vystavené expozice.

A názory a poznatky dětí?
Vojta: „Elektrárny jsou vodní, větrné, na uhlí a jaderné.“
Domča: „Já bych stavěl hlavně vodní.“
Kája: „Líbilo se mi spouštění tyčí a jak to pípalo.“
Kuba: „Mně se líbil model elektrárny.“
Klárka: „Já bych si zase zahrála ty hry s úkoly.“
Marek: „Bráchovi vezu knížku, aby tam také jel.“
I když by se mohlo zdát, že návštěva v jaderné elektrárně je pro předškoláky náročná, opak je pravdou. Edukační program byl přiměřený jejich věku, děti se vrátily obohacené o nové poznatky.

Dagmar Zemková, učitelka MŠ Česká, Prachatice