Zajímavou zkušenost poskytl i jihočeské Madetě, která se stala jedním z hlavních sponzorů programu, a z jejíchž výrobků soutěžící připravovali převážně sladké dobroty.

Majitele největší mlékárny v zemi Milana Teplého rozčiluje, když je značky Madeta na obrazovce moc. „Syna Honzu, který má v podniku na starosti obchod a marketing, jsem občas krotil. Říkal jsem, že člověk má strach otevřít paštiku, aby z ní nevykoukl Lipánek. Podobné to bylo i s tím pořadem, všude Madeta. Ale pravidelně se dívám a líbí se mi,“ změnil Milan Teplý názor. „Ten program má obrovský zásah, je hezky udělaný. Jen mě štve, že pokaždé musí někdo vypadnout. To jsem vždycky už od poloviny programu na nervy, koho zase vyhodí.“

Podle produktového manažera Madety Pavla Kozla je celý pořad vřelejší a klidnější než například MasterChef, kde se také vaří před kamerami.

A porotce soutěže, cukrářskou hvězdu Josefa Maršálka, Madeta využila i pro pořad Vypečená výzva na stejnojmenném webu. Tam Josef Maršálek peče různé dobroty z madeťáckých surovin, například dalamánky s nivou. Diváci ho mají následovat a posílat fotky svých výtvorů. Hlavní vítěz pak získá degustační víkend v Českém Krumlově s prohlídkou štol, kde dříve zrála niva.