„Máme v současné době tři billboardy a až dosud jsme je využívali pouze pro vlastní potřebu,“ zkonstatoval místostarosta Robert Zeman.
Ujistil, že zhruba na půl roku je město nevyužije, a tak je nabídne místním podnikatelům pro jejich vlastní propagaci. „V sezoně ale chceme, aby poutače upozorňovaly na městské akce, jako jsou například Slavnosti Zlaté stezky,“ upřesnil místostarosta.


Rada města už návrh na využití pro podnikatele odsouhlasila. Zatím ale není jasné, za jakou cenu město billboardy podnikatelům nabídne. „O tom jsme ještě nerozhodli. V této chvíli zjišťujeme ceny ostatních společností, které se takovým podnikáním zabývají,“ vysvětlil Robert Zeman s tím, že někteří podnikatelé už se o reklamu na městských billboardech přihlásili. Starosta Martin Malý doplnil, že ceny budou v místě a čase obvyklé.


„Opět jde ale o zkušební pronájem, který následně vyhodnotíme, a buď v něm budeme pokračovat, nebo si plochy necháme pro naše potřeby,“ uzavřel Zeman.