Váš klub přichystal pro fanoušky výrazné jarní slevy při nákupu permanentek do konce dubna. Co si od tohoto kroku slibujete?
To je jednoduché. Chceme zvýšit návštěvnost na našich domácích zápasech. Proto nabízíme fanouškům tuto zajímavou nabídku. Přízeň fanoušků, to je alfa a omega veškeré naší práce.

Návštěvy byly v právě skončeném ročníku srovnatelné s tím předcházejícím?
Průměrná návštěva byla zhruba stejná jako v sezoně předcházející. Konkrétně byla o třicet devět fanoušků vyšší než před rokem. Musíme ale sportovně přiznat, že na tom měly velký podíl dva vyprodané zápasy s Jágrovým Kladnem. Jednoznačným cílem naší strategie je návštěvnost zvednout.

Kolikátý skončil váš klub v průměrné návštěvnosti domácích zápasů celé extraligy?
Ve spodní polovině. Desátý. To bychom chtěli zlepšit.

Občas se zdá, že počet fyzicky přítomných návštěvníků v hale nekoresponduje s ohlášeným počtem diváků. Čím to?
Vzhledem k tomu, že nemáme turnikety, tak se do počtu diváků započítávají i všechny prodané permanentky. Pokud by nepřišel nikdo,  tak bude ohlášen počet tři tisíce. Bez turniketů nemůžeme udávat přesnější počet.

Do konce dubna nabízíte levnější permanentky. Je sleva opravdu  výrazná?
Nákup permanentky v tomto období je skutečně výrazně výhodnější. Jarní sleva je nachystána pro všechny. Bez ohledu na to, jestli někdo měl permanentku i v předcházející sezoně, nebo ne. Cena je daleko nižší, než byla třeba v loňském roce i věrnostní karta.

Tím se ale potírá výhoda věrnostní karty pro příznivce, kteří si permanentky kupují každý rok?
Cena je ještě výhodnější než loni za věrnostní kartu, takže je to výhodně i pro tyto naše příznivce. Držitelé věrnostních karet navíc získávají jako bonus voucher na slevu do našeho fanshopu.

Majitelé loňských permanentek mají blokována až do konce dubna svá stálá místa?
Ano. Od prvního května budou do prodeje uvolněna všechna místa.

Jak jste vůbec dospěli k této nabídce?
Před rokem jsme udělali pro naše fanoušky úplně novou nabídku ticketingu a pečlivě jsme si ji vyhodnotili. Podle těchto analýz jsme se rozhodli pro tuto jednoduchou, zcela pochopitelnou a pro fanoušky výrazně výhodnou nabídku. Zatímco loni stále celosezónní karta první kategorie 5700 korun, letos 3640, což je o více než dvě tisícovky méně. Naší snahou do budoucna je co nejvíce zvýhodnit majitele permanentek, protože ti prokazují největší věrnost klubu.

Jaký jste zatím zaznamenali ohlas na velkou jarní slevu?
Ohlas je vesměs pozitivní. Všichni to berou tak, že cena za permanentku je přiměřená. Věříme, že toto povědomí se promítne pozitivně i do prodeje permanentek a následně i zvýšené návštěvnosti v příští sezoně.

Kolik už jste prodali permanentek?
Zatím se to počítá na desítky. Vzhledem k tomu, že prodáváme teprve necelý týden, tak to není špatné.  Potěšilo nás, že hned v pondělí, kdy jsme prodej spustili, už tady nějací zájemci hned dopoledne byli. To bylo příjemné překvapení, že nečekali, až ohlásíme třeba nějaké změny v kádru. Dali nám tím najevo, že za klubem stojí trvale. A za to jsme moc rádi.

Od prvního května už budou ceny zase vyšší?
Ceny budou sice o něco vyšší, ale stále budou o hodně nižší než loni. To už půjdou do prodeje všechna uvolněná místa. Zásadní změnou bude, že od května už budou zájemci moci složit zálohu a zbytek ceny doplatit později.

Do konce dubna musí složit plnou částku v hotovosti?
Ano. Je třeba ale přihlédnout k tomu, že cena v jarní slevě je tak nízká, že by to byla spíše komplikace, kdyby se skládala nejdříve záloha. Třeba loni činila záloha dva a půl tisíce korun a letos je plná cena permanentky v jarní slevě o pouhou tisícovku vyšší. Navíc člověk na stadion nemusí dvakrát. Myslíme si, že by to pro zájemce byla opravdu spíše komplikace. Takhle si rovnou odnesou kartu a už sem nemusejí chodit podruhé. Navíc za výrazně nižší cenu než v předcházejících sezonách.

Kolik jste měli v minulé sezoně prodaných permanentek?
Zhruba kolem tří tisíc.

Letos byste se chtěli dostat na jakou cifru?
Chtěli bychom se dostat výš. To jednoznačně.

Jaké budou ceny jednotlivých vstupenek?
Ty zůstávají v podstatě na stejné výši, na jaké byly po slevách na konci uplynulé sezony. Budou tam jenom drobné kosmetické úpravy. Ceny vstupenek k sezení budou od 180 do 120 korun, k stání budou za stovku. V nejvyšší kategorii je to proti loňsku zlevnění o čtyřicet korun.

Na kolik korun vychází v nejvyšší kategorii jeden zápas při zakoupení permanentky v jarní slevě?
Dříve to bylo tak, že když si někdo zakoupil permanentku i na play off, tak ho vycházel jeden zápas na 219 korun a normální jednotlivý lístek byl o pouhou korunu dražší. Teď to vychází na 140 korun, což je o čtyřicet korun méně, než stojí klasický jednotlivý lístek. K tomu je navíc jako bonus zdarma případné play off a všechny přátelské zápasy i atraktivní utkání European Trophy. Jsme jeden z mála extraligových klubů, který ještě prodává permanentky včetně play off. Drtivá většina klubů prodává permanentky jenom na základní část a na play off si diváci musejí vstupenky dokupovat. I kdybychom však do play off nepostoupili, tak fanoušci vzhledem k ceně nemohou prodělat. Pořád to vychází o čtyřicet korun levněji než normální lístek.

Zůstaly ve vaší nabídce i oblíbené Junior karty do patnácti let?
Ano. Vztahují se na sedadla druhé a třetí kategorie a jejich cena je také výrazně nižší než u normálních vstupenek. Karty Junior jsme zachovali a navíc nejsou vázány na žádného dospělého. Na základě dobrých zkušeností z minulé sezony jsme ještě více zvýraznili kartu Fanklub pro věrné příznivce našeho klubu, kteří mužstvo povzbuzují v sektoru za brankou.

Chystáte pro další sezonu také nějaké novinky z hlediska marketinku?
Novinek by měla být spousta, ale zatím bychom je ještě nechtěli zveřejňovat. V každém případě ale chystáme  opět nějaké projekty exkluzivně pro držitele permanentek. V tom chceme pokračovat. Permanentkáři jsou naší prioritou.