Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Jako na svérázné přehlídce stavební techniky to několik měsíců vypadalo u českobudějovické Pohůrky v roce 2020, kde vzniká tunel pro budoucí dálnici D3. Stroje stály, protože se řešily problémy s rizikem sesuvu půdy a spodní vodou.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta
Stavba tunelu Pohůrka na trase D3. Přelom července a srpna 2020.
Zdroj: Deník / Edwin Otta