Zdroj: Radek Pecák
Boční profil nic nenarušuje
Zdroj: Opel
Uvnitř jsou moderní tvary
Zdroj: Radek Pecák
Ale vše je na správném místě
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou s dostatečným bočním vedením
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je v plug-in hybridní verzi jen průměrný
Zdroj: Radek Pecák
Konkurenti už nabízejí rozdělené opěradlo v poměru 40:20:40
Zdroj: Opel
Pod podlahou je jen baterie
Zdroj: Radek Pecák
Otevírání kufru může znamenat zašpinění ruky
Zdroj: Radek Pecák
Displej má výborné rozlišení
Zdroj: Radek Pecák
Samozřejmě na něm lze vyvolat množství údajů
Zdroj: Opel
Startovací tlačítko je u volantu
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je dost titěrný
Zdroj: Radek Pecák
Volant se drží dobře a řízení je správně naladěné
Zdroj: Radek Pecák
Automatickou převodovku lze ovládat také pádly
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
je propojený do panelu s centrálním displejem
Zdroj: Radek Pecák
Obložení dveří ozvláštňuje pruh v barvě karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Je také na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají certifikát od ortopedů
Zdroj: Opel
Opel se drží klasického USB konektoru
Zdroj: Radek Pecák
Disky jsou také ozdobené červenou barvou
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavě řešené brzdové světlo
Zdroj: Opel
Černý paket zatmaví i logo
Zdroj: Radek Pecák
Mlhovky jsou maličké
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny jsou úzké
Zdroj: Radek Pecák
Pohonné ústrojí vyhoví ve městě i na dálnici
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjet je možno pouze střídavým proudem
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá uspořádání pohonu
Zdroj: Opel