Galerie: Test ojetiny - Škoda Superb III

Škoda Superb třetí generace je spolehlivé auto na dlouhé cesty Limuzína stále vypadá elegantně Oproti nynější generaci je největší změna na přídi Zadní světla jsou docela rozměrná Interiér je ještě klasický s fyzickými ovladačk Palubní deska stále působí moderně Sedačky jsou velké a pohodlné Vzadu byl vždy v Superbech velkorysý prostor Potěší velké loketní opěry Kufr má pravidelný tvar Na bocích jsou chytré detaily Také schránka na výbavu Pod podlahu se vejde rezervní kolo Vzadu chybí USB konektor Středová opěra má i držáky Také je možno vytvořit průchod mezi kabinou a kufrem Ve dveřích řidiče je deštník Ovládání klimatizace je jednoduché Displej je umístěn nízko Můžete si na něm zobrazit také úroveň své ekonomické jízdy Telefon lze se systémem propojit Za volantem jsou ještě analogové ukazatele Třeba pro vypínání systému start&stop je k dispozici klasické tlačítko Spínač světel je klasický Palubní přihrádka je klimatizovaná Stejně jako box pod loketní opěrkou Pádla umožňují ruční řazení Volant se třemi rameny vypadá dobře Volič převodovky je ještě na středové konzoli Kolem něj jsou další ovladače Vůz jezdil na osmnáctipalcových kolech Motor je kultivovaný a úsporný V mezidobí Škoda změnila i logo Kromě nafty je třeba občas doplnit i AdBlue