Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Socha svatého Zikmunda – vlevo stav před zásahem restaurátora, vpravo po zrestaurování.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Odpadlé části dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Stav dřevořezby po sejmutí nežádoucích vrstev polychromie.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Petrifikace metodou ponoru.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Fixace odpadlých nebo uvolněných částí dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Řezbování chybějících částí dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Řezbování chybějících částí dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Osazení odpadlé části dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Osazení odpadlé části dřevořezby.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Doplnění křídového podkladu.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Stav dřevořezby po restaurování.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Stav dřevořezby po restaurování.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Stav dřevořezby po restaurování.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Stav dřevořezby po restaurování.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Doplnění lepu pro leštěné a matné zlacení v rozsahu dochované polychromie.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Obnova zlacení.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně
Obnova zlacení.
Zdroj: Archiv Městského muzea Bechyně